Tuesday 1 March 2011

1MARCH2011

Assalamualaikum & salam 1 malaysia...hahaha..itulah slogan kerajaan malaysia skrg..yg digunapakai di mana2 media cetak dan elektronik..macam cantik je tarikh hari 1st aku berblog nih 1.3.11..sbnrnyer aku x tau nk tulis ape2 pon..nak berblog ni pon ader sorang kwn yg ajar..dan aku nak berterima kasih sgt2 kt kwn aku ni sbb tlg aku bg step nk bt blog..haha..dier ni pon da lme aku x jmpe..last jumpe last year kot..tp sekejap je..ntah bila la nk jumpa lagi..so skrg..orang lain ada blog..dan aku pon nak ada jugak...baca je la ape yang aku tulis ok...

2 comments:

  1. mcm nie baru lah rock..hehehhe...best2....tak lame lagi rambut pendek..tukar rambut pendek itu aku ye..hehhehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...tgk keadaan la..tp mcm nak pnjgkn lg jerk

    ReplyDelete