Tuesday 1 March 2011

MANCING

Assalamualaikum..
semalam aku lepas gian mancing..dah dekat sebulan jgk x mancing...tu pon aku bakar2 si apai opismate aku..hahaha..dier ni memang pantang di ajak...tp kdg2 50% je la jadi..50% lagi tak jadik....so semalam setting punye setting, kul 9pm aku gerak dgn si apai ni lah...hanya berbekalkan umpan udang kopek je..tp singgah la jgk kt kg.org asli tmn sutera(bakar batu) tmn perling tu carik umpun2...tp x der sorang pon jual..sebab dah malam kot...so terjah je la ke lokasi dgn umpan udang kopek tu je...port ni pon si apai yg bawak aku kat area perling jgk..jalan ke damai seafood..tp terus lg..ade la satu jeti org melayu kt situ..nak masuk byr rm3 1 kpla..
aku pon x sabar2 sbb da dekat sebulan x baling joran..setting pnye setting tgk2 apai yg baling dulu..hahaha..tmpt tu punye la bnyk nyamuk dgn agas..nasib baik la ader 1 cina ni bg ubat nyamuk..so kurang la siket..
tunggu pnye tunggu ikan x gigit2 umpan aku..ader la jgk cuit2..tp x der yg btol2 menarik...
last2 si apai je naik sekor gelama sebesar 2 jari lebih kurang...ok la drpd x dpt..bila dah gatal2 kene gigit nyamuk..mule lah nak balik..kul 2am jgk kte org gerak blk..bnyk la jgk kteorg derma darah kt nyamuk2 kt situ..hahhaa.chow!

No comments:

Post a Comment