Sunday 20 March 2011

KUKU!

Assalamualaikum...ini cerita ada lain sikit..apa macam? ada brani baca..korang penah tekepit pintu x? ape2 pintu la..pintu jamban ke pintu rumah ke pintu bilek darjah ke..kes aku ni adalah tekepit pintu kereta..wahaha sadiss....
korang tau rasa dier mcmana? fuh!!..best yaa amat...masa aku kene terus kuku aku hitam..sbb pembuluh darah dalam kuku tu dah pecah(ni doctor murni ckp lah) aku nak g clinik lepas kene tu takut..konon2 boleh steady lah...sekali bila kala malam bulan mengambang..time nak tido tu dier buat hal..dengan berdenyut denyut nye..fuh!! korang must try! haahhaha..so besoknyer dengan rela pegi clinik murni..masuk je bilik doc..doc terus bawak pegi katil pembedahan..cuak seyy..rupe2nyer dier amek satu jarum dier yg tajam yaa amat..dan terus cocok kuku aku...pelik aku satu jarum boleh cucuk kuku yg keras nih..lepas cocok keluar darah..lepas tu terus hilang yg berdenyut2 tuh...doc ckp darah tu terkumpul tak tau nak kemana..tu yg sakit tu..so doc keluarkan baru la realise..so nasihat doc murni..kalau kene tu terus g clinik..jgn tungu lama2..lepas balik dri clinic tu aku pakai inai...org ckp nk bg kecut..lepas sebulan kuku pon tercabut...so tumbuh la kuku baru yg sgt cantik putih dan bersih....huhuhu..view lah gambar ok..kredit to jabar@archi shah sbb tukang amek gmbr2 ni step by step..hahaha..ok try tau..jgn x try.hahaha chow!

No comments:

Post a Comment