Wednesday 9 March 2011

BUNDLE!

Assalamualaikum...lama suda tidak menulis...arini mcm nk tulis pasal bundle..lu org smua layan brg bundle x? x kire la kasut ke baju ke seluar ke..ape2 je lah..aku slalu jgk la lyn bundle ni...saje suke2..kdg2 dpt la jgk yg baek2 branded2..tp terpakai la...itu aku x kesah..janji aku puas..kalau pegi je butik bundle ke kedai bundle ke pasar malam yg ader bundle ke..mesti terjebak beli sehelai dua...walaupon rm5..aku puas..sbb aku tak mintak2 kt org..ngahahaha..ader jgk aku tnye kwn2 aku yg x suke bundle ni..kata diorg bekas orang la..itu la ini la..mcm2 alasan...tp aku tetap jgk layan bundle ni..yang penting lepas beli aku basuh dulu..siap rendam air panas lagik, sebelum pakai...boleh dikatakan separuh almari aku adalah baju2 bundle..dan aku ada 1 beg besar lagi baju2 terpakai yg aku dah x pakai..sape2 nak boleh dtg pilih..aku bg free..hahaha...
barang2 baru beli la jgk..bukan la x beli langsung..tp time2 raya je la kot..hahaha...
tp kalau korang nak beli brg2 bundle ni pandai2 la pilih.bukan dari segi brand je..kualiti pon kne tgk jgk...yang penting lps beli..rendam dulu..sblum basuh...ok..itu la saje penulisan aku pasal bundle nih..hahahha chow!

4 comments:

  1. aku ader satu baju bundle y aku paling sayang...aku beli dengan harge rm 5 hengget jerk....alah membeli menang memakai..

    ReplyDelete
  2. jom shopping bundle kt jb..brani?

    ReplyDelete
  3. i ade gak 1...handbag..di sebbkan x mampu nk bli yg ori..huhuhu..tp ok what...bundle pon..ttp npk sannteekkk....

    ReplyDelete
  4. ape cite lak tak brani...lagi2 kalo ko y payung..seyes brani...ngeh3...

    ReplyDelete